Am 8. März findet unter dem obenstehenden Titel eine spannende Konferenz statt, bei der ich auch sprechen werde. Verschiedene "Word of Mouth Marketers" weltweit kommen in Warschau zusammen, organisiert von der polnischen Agentur Streetcom, um das Thema aus den Blickwinkeln der verschiedenen Märkte zu beleuchten. Die Agenda klingt spannend:
- Pawel Ciacek - Client Service Director MillwardBrown SMGKRC:
Word of Mouth. Can we talk about new medium already? - Dave Balter - CEO BzzAgent:
Overview of the developing WOM industry, definitions, and cases of WOM, both organic and accelerated. - Paul Marsden - Clickadvisor:
Word of Mouth: Business Case, Marketing Solution. - Martin Oetting - Partner, trnd:
Word of Mouth Marketing in Germany - working with a Buzz Panel in Europe's largest market. - Piotr Gotkowski – CEO Streetcom:
Does WOM work in Poland? NIVEA Body case study by Streetcom. - Sven Rusticus - CEO Icemedia:
Icemedia marketing solutions designed to trigger brand conversations. - Artur Budziszewski / Marcin Klaus - Trendfactory:
Trend Factory – Streetcom coolhunt project presentation. - Pär Thunström, founder & CEO Buzzador:
Former Vice-President of KRAFT SWEDEN on why has he changed his life moving from fmcg corporation to WOM agency (plus Coke case study). - Panel discussion
Challenges and Opportunities for Word of Mouth Marketing Around the Globe - Sweeping Revolution or Evolutionary Change?
Ich bin sehr gespannt auf die Konferenz, denn außer Paul Marsden und Dave Balter (den ich vor 2 Jahren in New York getroffen habe) kenne ich niemanden von den anderen, es wird also sehr interessant sein, sich mit allen auszutauschen. Zumal es am Vorabend ein gemeinsames Abendessen geben wird. Da freue ich mich eigentlich am meisten drauf. ;-)